vintage meisje

donderdag 1 april 2010

bildamalarna

deze net gekleurd ik had even tijd hihihih

5 opmerkingen:

Hetty zei

Wat is hij weer super mooi

gr hetty

Toos Awater zei

Wat een lief kaartje weer Annie de copics gaan je al goed af hoor, is een kwestie van veel oefenen, je kunt ook een gaan kijken bij clubs
crazy copics leer je ook al veel van

Groetjes Toos

Christa zei

mooi kaartje, met die copics is gewoon lekker kleuren op een gegeven moment heb je het te pakken,ik meng ook veel dan doe ik een dikke streep van een donkere kleur op een aqrylblokje en dan met een lichtere kleur neem ik de donkere op ,op de punt en dan kan je prima schaduw maken , dat moet bij jouw lukken ik heb er maar 50 pennen hoe meer kleur hoe beter met het mengen ik zou zeggen probeer het maar , ik zal ff een link zoeken van diny sprakel die legt het uit met een filmpje xx christa

Christa zei

http://www.hobbyhandig.nl/index.php?id=156,331,0,0,1,0 gevonden xx christa

Carin zei

Hij is inderdaad erg leuk geworden Annie. En donker en licht is ook goed gelukt, zeker bij het broekje en het haar. Erg leuk!
Liefs Carin